CONTENT MARKETING

Autentyczne historie w ciekawej formie.

NOWY WYMIAR MARKETINGU

Strategia marketingu treściowego polega na publikacji atrakcyjnych, wciągających, bogatych w merytoryczne informacje i często zaskakujących treści, skierowanych do ściśle określonej grupy potencjalnych odbiorców danej usługi. Siła strategii polega przede wszystkim na zaangażowaniu społeczności i budowaniu zaufania wokół marki przez wzajemne interakcje.

Edukacja

Edukowanie poprzez treść to naturalna taktyka content marketingu. Zdobywamy zaangażowanie użytkowników poprzez dostarczanie użytecznych i praktycznych informacji na temat produktów i usług.

Sprzedaż

Orientacja wyłącznie na działania sprzedażowe, to bardzo trudna i mozolna do przebycia droga. Nikt nie lubi jak ktoś wprost namawia do zakupu. Jednocześnie informowanie o nowych produktach i funkcjonalnościach to podstawa działania wielu firm handlowych.

Cool & Sexy

Ważne by marka inspirowała i tworzyła swoją unikalną wizję świata. W tym podejściu trzeba dokładnie wiedzieć jak chcemy być postrzegani i w którym momencie opowiedzieć dobry dowcip.

Content marketing to nie tylko wysokiej jakości, chwytliwe treści na Twoją stronę. Aby wyprzedzić konkurencję, musisz użyć metod bardziej wysublimowanych niż obszerna ściana tekstu, której przeciętny użytkownik prawdopodobnie nie przeczyta. Z pomocą przychodzą formy wizualne i interaktywne, które z radością dla Ciebie przygotujemy!

INFOGRAFIKA

Doskonała forma przedstawienia firmy bądź niektórych jej aspektów w nietuzinkowy sposób. Ludzie zapamiętują informacje przede wszystkim wzrokowo, a przyjemna dla oka forma i atrakcyjny design zachęcają do zapoznania się z serwowanym materiałem.

QUIZY

Bardzo angażująca forma marketingowa, szczególnie, kiedy odbiorca ma szansę wygrać atrakcyjną nagrodę. Quizy z natury wymagają zaangażowania użytkownika, który by mieć szansę na prawidłowe jego rozwiązanie, powinien najpierw pozyskać odpowiednią wiedzę na dany temat. Przyjemne połączone z pouczającym!

MEMY

Jedna z najświeższych i jednocześnie najefektywniejszych technik marketingu treściowego. Popularyzowane wiralowo obrazki zawierające spersonalizowany pod markę, zabawny i jednocześnie inteligentny opis w sposób niewiarygodnie skuteczny przemawia przede wszystkim do młodszej części społeczności. Jako że w młodości siła – nieodzowny element kampanii reklamowej.

ARTYKUŁY BRANŻOWE

Chcesz zaistnieć w znanych, poważanych czasopismach lub na często odwiedzanych portalach internetowych? Artykuły dotyczące Twojej firmy w tych właśnie miejscach z pewnością pomogą zdobyć renomę!

RAPORT

Forma tekstowego przedstawienia pewnego aspektu danej marki. Ten sposób przekazania informacji doskonale nadaje się do sprawozdań okresowych z funkcjonowania firmy czy dzielenia się ze społecznością osiągami.

MICROSITE

Bardzo angażująca forma marketingowa, szczególnie, kiedy odbiorca ma szansę wygrać atrakcyjną nagrodę. Quizy z natury wymagają zaangażowania użytkownika, który by mieć szansę na prawidłowe jego rozwiązanie, powinien najpierw pozyskać odpowiednią wiedzę na dany temat. Przyjemne połączone z pouczającym!

POKAZ SLAJDÓW

Zmieniające się fotografie, opatrzone krótkim i obrazowym opisem ukazują społeczności zajawkę obszaru funkcjonowania marki, nie angażując zbyt mocno, lecz dając pojęcie o tym, czym firma się zajmuje i jakie są jej główne cechy. Nie marnuje czasu, zachęcając do dalszego zainteresowania!

TREŚCI NA STRONY INTERNETOWE

Tworzymy treści w oparciu o przygotowaną z klientem strategię content marketingu. Tylko wysokiej jakości treść pozwala zdobyć zaangażowanie oraz sympatię wobec marki.

WEBINARIA

Doskonałe narzędzie szkoleniowe i marketingowe, polegające na kontakcie audiowizualnym ze społecznością przez internet. Formą może przypominać tradycyjne seminarium, lecz zapis wizualny i dźwiękowy strumieniowany jest wprost do komputera odbiorcy – potężna dawka wiedzy bez wychodzenia z domu!

PORADNIK

Forma, która odpowiada na najczęstsze pytania i wątpliwości użytkowników lub wyjaśnia, bardzo często obrazowo, trudniejsze zagadnienia związane z daną usługą. Swoista „pomocna dłoń” dla społeczności, która nie może zostać niedoceniona!

WHITE PAPER

Forma szczegółowego raportu odnośnie wybranej usługi lub produktu. Jeśli użytkownik poszukuje rozległych, szczegółowych i dokładnych informacji na dany temat, analiza zawarta w białej księdze z pewnością zaspokoi tą ciekawość w pełni.

FAQ

Sekcja najczęściej zadawanych pytań to niezbędny element każdego sklepu i produktu internetowego. Tego typu treści oprócz dostarczania szybkich rozwiązań popularnych problemów, pozytywnie wpływa na pozycję strony w wyszukiwarkach oraz usprawnia obsługę klienta.

WIDEO

Nic tak nie zachwyca odbiorcy, jak dobrze zrealizowany, konkretny i utrzymujący w zaciekawieniu film! Do wymienionych cech dołóżmy dopracowaną ścieżkę audio oraz nutę błyskotliwego humoru i mamy przepis na sukces w internecie! W dobie YouTube’a – marketingowa konieczność.

KONKURSY

Forma interakcji ze społecznością, która umożliwia wygranie atrakcyjnych nagród niewielkim nakładem pracy ze strony użytkownika. Polegać może na losowaniu spośród biorących udział w konkursie, lecz może również angażować społeczność poprzez zwiększenie szansy na wygraną po wykonaniu wcześniej zdefiniowanych czynności.

BADANIE MARKETINGOWE

Forma, która angażuje społeczność i dostarcza firmie cennych i niezbędnych do prawidłowego i oczekiwanego przez społeczność rozwoju informacji. Tu użytkownik jest Panem i przekazuje swoje spostrzeżenia, nadzieje lub wątpliwości. Strategia, która użytkownikom zapewnia usprawnienie interesujących ich aspektów firmy, a marce przychylność społeczności po zastosowaniu się do pozyskanych sugestii.

BLOG

Blog traktujemy jako strumień do publikowania treści wobec marki lub produktu. Uruchamiamy blogi w postaci podręczników lub poradników, które edukują na temat produktów lub po prostu służą zdobywaniu zaangażowania potencjalnych klientów.

Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów

NAPISZ DO NAS